27 Şubat 2011 Pazar

Marul ipten atkı...

Merhaba dostlar.Kızıma marul ipten yaptığım atkı...İpleri geçen sene almıştım.Her defasında örmeye niyetlenip sonra vazgeçmiştim.geçen gün dolapta ben onlara onlar bana bakarken haydi sizi de aradan çıkarayım deyip başladım örmeye...Örmesi biraz dikkat istiyor.İkinci iplikten çok az arttı.Fazla büyük olmasını istemedim.Biraz uğraştırıyor doğrusu.Benim ikinci ipte problem vardı.Bu yüzden beni biraz oyaladı.On bir ilmekle başladım, bir buçuk metreden fazla ördüm.Kırmızı renkten bir de bere yapmayı istiyorum.Bakalım artık...
Yeni bir haftaya girdiğimiz şu saatler de, herkese güzel ve keyifli bir hafta geçirmelerini diliyorum.Herşey gönlünüzce olsun.Sevgiler...







2 yorum:

yaseminlerim dedi ki...

Gunaydin canim cok cok tesekkur ederim ellerine emegine saglik sablonum harika oldu .
Saglikli huzurlu mutlu bir hafta gecirmenizi dilerim :))
Marul atkin harika olmus ellerin dert gormesin iyi gunlerde kullanasin sevgilermi biraktim:))

Arzu'nun hobileri dedi ki...

çok teşekkürler ablacım. :))