5 Ocak 2012 Perşembe

Ressam beresinin yapılışı...


 
35 ilmekle başlayalım.Bu ilk sıramız oluyor.iki sıra düz ,iki sıra ters örgümüz...Üçüncü sıradan itibaren bir tane artırmaya başlıyoruz.Artırmalar 3-5-7-9... şeklinde tekli sıralarda olacak ve ilk ilmekten hemen sonra arttırıyoruz.Grafikte öyle değil ben biraz değişiklik yaptım.Artırmaları şişe dolama değilde parmakla artırdığımız şekilde yapın ki minik ajurlar oluşmasın.
















Artırmalara devam edelim...


















Artırma yaptığım ilmekler...

















Artırmalara devam.19 tane olana dek artıralım.Yani ilmek sayısı toplamda 54 tane olana kadar arttıralım...

 Yaptığımız 19 ilmeği, artırma yapmadığımız taraftan  kesmeye başlıyoruz.İlmek sayısı 35 olana kadar kesmeye devam edelim...


Yaptığımız artırmalara yine aynı şekilde devam edelim.Kesme işlemide yine ilk yaptığımız dilimdeki gibi olacak bu şekilde 5 tane yapıyoruz...



İsmini vermeyen bir arkadaşımız ressam beresini yapmaya çalıştığını ancak yardıma ihtiyacı olduğunu yazıp, rica etmiş,bende yapım aşamalarını göstermeyi uygun buldum.Umarım açıklayıcı olur.Henüz bitmedi tabii ki ancak aşamalarını  ,resimleyip ekleyeceğim...

Ressam beresine BURADAN bakabilirsiniz...

3 yorum:

Marifetane hobi dedi ki...

Canım ellerine sağlık canım..Bende de bu modelin kasketli olanı var ben ilmek çıkararak yapmıştım ve sadece tek tarafdan dikişle bitirmiştim..Güzel bir model güle güle kullanılsın canım.

Noblesse dedi ki...

Arzucum açıklamaların için çok teşekkürler ancak açıklama olursa yapabiliyorum çünkü, ellerine sağlık.

Arzu'nun hobileri dedi ki...

Sevgili Haticem,çok teşekkürler canım.Seninde ellerine sağlık olsun.:)
Sevgili Noblessecim,çok teşekkür ediyorum canım.Umarım yapabilirsin. :)