9 Mart 2013 Cumartesi

Tweety...(Amigurumi Tweety)








Herkese  merhabalar... : )  Epeydir sayfamda paylaşım yapmadım.Son zamanlarda çok tembel olduğumun farkındayım.Üstümdeki rehaveti atmak için nihayet bu sevimli Tweety'i ördüm.''Bir  kedi gördüm sanki''hepimizin bildiği sözleridir  onun,  öyle değil  mi?Çizgi filmlerini de özellikle çocuklar olmak üzere severek izliyoruz...Sizi bilmem ama ben TV de  rastlarsam izliyorum... : P   Slyvester kovalar, Tweety kaçar hep. : P  Aslında karakterlerin hepsini örmeyi düşünüyorum, bakalım artık...

Tarif Sevgili Yasemin Kale arkadaşımın.Kendisine  çok teşekkür ediyorum .Kafa ve gövde kısmını ,onun tarifine göre diğer kısımları kafama göre yaptım.Gözler de hazır  Tweety  gözleri.Onları da yine Sevgili Yasemin'in pasajdaki dükkanından temin etmiştim.Boyu  26 cm.Ben çok beğendim.Umarım sizlerde beğenirsiniz.İsteyen olursa sipariş alabilirim. arzununhobileri@mynet.com yada sayfama yorum olarak  bırakırsanız kısa zamanda yapıp  gönderebilirim.

Herkese güzel bir hafta sonu geçirmelerini diliyorum.Tüm sevenlerime ve takipçilerime  kucak dolusu sevgilerimle...

6 yorum:

Igne oyam dedi ki...

ay ay ay ellerine sağlık canım benim muhteşem olmuş canısı

yaseminkale dedi ki...

ne kadar sevimli olmuş. ellerine sağlık canım. bereketli bol satışlar diliyorum.

yurdagül dedi ki...

ellerine emeklerine sağlık canım çokk güzel olmuş canım sipariş olarak örüyomusun fiyatını öğrenebilirmiyim ben kendime oyuncak almak istiyorum:))

nefise güner dedi ki...

çok çok güzel ellerinize emeğinize sağlık :)

suzan hobi dedi ki...

ellerine sağlık arzucum tweety çok tatlı olmuş canım,bende epey bir ara verdim amigurumiye ufak tefek oyuncaklar örsem iyi olucak aslında:))talipliler çokda bende iş yok:))sevgiler

Arzu'nun hobileri dedi ki...

Mevlüdecim çok teşekkür ederim canım .

Yasemincim çok teşekkürler canım.

Yurdagülcüm siparişin hazır bekliyor birtanem. : )

Nefooo arkadaşım çok teşekkür ederim.

Suzancım çok teşekkürler canım.çok zevkli oluyor aslında.Ben yapmaya devam edeceğim inşallah.