23 Mart 2013 Cumartesi

Ve 2.Tweety : ) ( Amigurumi Tweety)








Merhabalar  sevgili dostlarım  :)Tweety'i  ikiledim.Çok sevdiğim arkadaşım  YURDAGÜL'ün siparişi üzerine yaptım.Kendisi ilk yaptığımı çok beğenmiş   ve bir tane de kendisi için istedi.Ne kadar mutlu olduğumu anlatamam.İnşallah en kısa zamanda Tweety'sine kavuşacak : )

Birazcık küçük olan, ona yaptığım  Tweety.İlkini  3 numara tığla örmüştüm ancak tığımda problem vardı.bu yüzden 2.5 numarayla ördüm.Sizlerde sipariş verebilirsiniz; arzununhobileri@mynet.com 'dan ya da sayfamdan ,yorum kısmından  bana ulaşabilirsiniz...

Herkese iyi geceler ve  güzel bir pazar günü geçirmelerini diliyorum.Sevgilerimle...

2 yorum:

maria dedi ki...

COK GUZEL

MARI



MERHABA,ARZU
NASILSIN?
NASILSIN BEBEK?

Arzu'nun hobileri dedi ki...

Çok teşekkürler Maricim.iyiyim canım.bebeklerde iyi sağol :)